«اتاق پرو» مهدی اشرفی به چاپ هفتم رسید

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه شعر “اتاق پرو» سروده مهدی اشرفی، که چاپ اول و دوم آن توسط نشرچشمه و سایر چاپ‌هایش در نشر نیماژ منتشر شده بود، به چاپ هفتم رسید و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. این کتاب در زمان انتشار در نشر چشمه و نیماژ جزو پروفروش‌ها بوده است.

“اتاق پرو»، مجموعه‌ای از شعرهای آزاد مهدی اشرفی است که سوژه‌های مدرنی دارد و زندگی شهری به شکل محسوسی در آن نمایان است. در واقع می‌توان گفت که خواننده با خواندن این کتاب متوجه می‌شود که شاعر دغدغه‌های دنیای مدرن دارد و به مفهوم عشق در جامعه مدرن شهری می‌پردازد.

چاپ هفتم مجموعه شعر “اتاق پرو»‌ دارای جلد متفاوتی است که طراحی این جلد توسط محمد جهانی‌مقدم، طراح مطرح کشورمان انجام شده است.

این کتاب از 35 شعر کوتاه و بلند تشکیل شده است که “غرق شدن»، “تهایی»، “آدم با “ها”»، “جای یک آجر»، “معجزه»، “تن‌ها»، “کفش»، “جعبه‌ی سیاه»، “زیبایی»، “دوست داشتنی‌ترین پرنده»، “نامه»، “ترس»، “دوری»، “دیدار»، “پرچم‌های سفید»، “کلید»، “من نیستم»، “نام تو»، “بازی سایه‌ها»، “ادامه‌ی این فیلم»، “طرح» و “گاهی»، نام برخی از شعرهای این مجموعه است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:
“باد
تنهاست
و هرچه را بیشتر می‌خواهد
بیشتر
از خود دور می‌کند»

چاپ هفتم مجموعه شعر “اتاق پرو» در 80 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و به‌بهای 8 هزار تومان توسط نشر نیماژ منتشر شده است.