ارائه 80 عنوان کتاب درباره جامعه‌شناسی در نمایشگاه کتاب

شیوا شکاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال با 80 عنوان کتاب چاپ اولی خبر داد و افزود: انتشارات جامعه‌شناسان به صورت تخصصی در حوزه علوم اجتماعی فعالیت می‌کند. امسال نیز حدود 80 عنوان کتاب چاپ اولی در این حوزه روانه بازار نشر می‌شود.

وی با اشاره به تعدادی از این عناوین گفت: “نابرابری، فقر و طرد اجتماعی» نوشته اکرم حمیدیان، مجموعه دو جلدی “تغییر اجتماعی مدرنیته» به ترجمه اسماعیل شیرعلی و “سبک نوشتاری» به ترجمه محمدحسین بازرگانی و نیک‌بخت از جمله کتاب‌های جدید جامعه‌شناسان است.

مدیر انتشارات جامعه‌شناسان ادامه داد: همچنین “آیا مذهبی‌ها زمین را به ارث خواهند برد؟»، “تحلیل گفتمان نواصول‌گرایی»، “جامعه‌شناسی بازیگران بزرگ سینما»، “درک اجتماعی از فرد تا گروه» و “صورت‌بندی سوال‌های تحقیق» از جمله آثار جدید دیگری هستند که منتشر می‌شوند.

به گفته وی، انتشارات جامعه‌شناسان در حوزه زنان نیز کتاب‌های جدیدی با عناوین آگاهی‌های زنان از حقوق شهروندی و شخصیت زن در قرآن را به بازار کتاب عرضه خواهد کرد.

شکاری در پایان گفت: جامعه‌شناسی مربی‌گری ورزشی، روانشناسی اجتماعی سلامت، کشاکش دموکراسی، امنیت ملی و جامعه‌شناسی کودکان از دیگر عناوینی است که در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال با حدود 350 عنوان کتاب حضور پیدا خواهد کرد.