عنوان کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه کتاب تهران تصویب شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان‌ کارگاه‌های آموزشی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسه امروز کمیته فعالیت‌های علمی فرهنگی مصوب شد.

“مهارت‌های نگارش کتاب و راهکارهای کاهش سرقت علمی و ادبی»، “ویرایش در صنعت نشر»، “ارزیابی کتاب پیش از انتشار»، “نقش مواد و چاپ در بازار نشر» و “فلسفه برای کودکان» از جمله عنوان‌های مصوب است.

“اصول و مبانی راه‌اندازی نشر نوپا (استارت آپ نشر)»، “قوانین و قراردادها و سازوکارهای حقوقی»، “ویرایش در صنعت نشر»، “تبیین مباحث بیمه‌ای در صنعت نشر»، “مهارت‌های فروش کتاب و ارتباط با مشتری»، “نشر الکترونیک»، “تبیین مباحث مالیاتی در صنعت نشر»، همچنین “مبانی بازاریابی و برندسازی در صنعت نشر» و “بکارگیری نرم‌افزارهای مربوط به رهبری بازار در صنعت نشر» از دیگر عنوان‌هایی است که برای کارگاه‌های آموزشی تصویب شده است.

شورای برنامه‌ریزی کمیته علمی و فرهنگی با حضور کارشناسان ذی‌ربط، چگونگی مراحل اداره “پاتوق اهل قلم» را بررسی کرد؛ علاوه بر این در این جلسه بر شناسایی راهکارهای اجرایی ارتقاء کیفی فضای “پاتوق اهل قلم» و استقبال از مهمانان مطرح و بهره‌گیری از تجربیات گذشته برای برطرف شدن مشکلات احتمالی تأکید شد.

سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در “شهر آفتاب» برگزار می‌شود.